The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Monday, August 15, 2011

Menyertai Pertandingan Menghias Web dan Blog Anjuran Utusan Malaysia

Monday, August 15, 2011
Bookmark and Share
Salam Ramadhan... Mungkin kalau ada yang pernah masuk ke blog ni akan rasa terperanjat beruk bila terlalu banyak bendera berkibaran serta logo-logo tertentu yang tak pernah jumpa sebelum ni kan... Jadi, ni nak bagi tahu bahawa blog ni terlibat dalam sayembara menghias web dan blog sempena bulan kemerdekaan. Baru semalam dapat tahu melalui akhbar Utusan Malaysia Online. Mengikut syarat pertandingan, kena letak bendera (Jalur Gemilang) serta logo kempen mengikut kreativiti masing-masing. Tu yang aku letak bendera sebagai background.

Orang kata, kalau kita ikut sesuatu pertandingan... ada harapan menang, tapi kalau tak ikut, gerenti tak menang kan... Hehee.. jadi berbekalkan semangat yang masih membara aku sertailah pertandinagn tersebut. Lagipun syarat pertandingan semua cukup... Cuma kena ubah suai layout blog saja. Terus aku isi borang online malam semalam... dan pagi tadi aku tengok "screenshoot" blog aku dah masuk dalam senarai... Ertinya aku layaklah bertandinglah dalam ribuan (mungkin) blog dan web yang akan turut serta. Kalau tak layak awal-awal lagi dah tak disenaraikan. Aku tak nak bayangkan apa-apa dalam pertandingan ini seperti juga aku tidak menaruh harapan yang tinggi semasa menyertai Educational Blogging anjuran Pusat ICT, UPSI tempoh hari. Apa yang penting aku turut serta... Kalau paling cikai sekalipun sijil penyertaan dapat kot?

Terima kasih kepada pihak penganjur yang memberi ruang dan peluang kepada para weber dan blogger menampilkan keupayaan masing-masing. Semoga akan lebih banyak lagi pihak yang menganjurkan program sebegini pada masa-masa akan datang...

Facebook Comments

2 PANDANGAN:

redlomo on August 19, 2011 at 1:32 PM said...

bersama meriah pertandingan tersebut untuk semangat merdeka

MALEQUE SELAMAT on August 23, 2011 at 5:47 AM said...

Jommm... apa lagi...

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

free counters

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template