The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Saturday, September 19, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..

Saturday, September 19, 2009
Bookmark and Share
Jika ahli falak tidak silap hitung, maka hari rayalah kita pada hari Ahad ini. Almaklumlah... kalau ikut ru'yah memang tak nampak disebabkan cuaca yang sebegini..
Apa yang ingin diucapkan... apa yang ingin dibingkiskan tentunya ucapan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin kepada para pengunjung setia dan pengunjung yang tersesat ke blog hamba yang tak sepetinya ini...
Bak kata pepatah mata kalam itu lebih tajam daripada mata pedang... justeru hamba menyusun jari sepuluh dari hujung rambut hingga ke hujung kaki memohon selautan kemaafan dan keampunan seandainya patah bicara hamba dalam ruang maya ini menyentuh hati dan perasaan anda... Kekadang ia sengaja dilakukan bagi meluahkan perasaan tidak senang akan sesuatu, tetapi ada kalanya ia tidak disedari lantaran begitu cepatnya kombinasi antara jari-jemari dan minda menyusun baris-baris ayat.
Sesungguhnya dengan adanya blog ini, ia terus dan secara langsung menzahirkan apa yang  hamba fikirkan. Bukanlah untuk tujuan dipamer dan diperagakan... cuma sekadar satu catatan jurnal peribadi yang dikongsi kepada sesiapa sahaja yang sudi membacanya. Justeru, apa yang dizahirkan dalam blog hamba ini adalah paparan dan menifestasi yang datangnya daripada minda hamba. Jauh sama sekali mewakili mana-mana pihak yang mahu ia direncana sedemikian rupa.
Akhir kalam... semoga dengan permisinya Ramadhan dan ahlan was sahlannya Syawal memberi peluang secara khusus untuk hamba memohon kemaafan atas sebarang keterlanjuran... Wassalam

Facebook Comments

1 PANDANGAN:

P.Wakuba on September 19, 2009 at 8:36 PM said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat cikgu maleks sekeluarga..Maaf Zahir Batin...Berhati-hati memandu balik ke kg nanti ya...Enjoy the Raya and Holiday!!!

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

free counters

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template