The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Monday, May 25, 2009

MP BATU RAKIT, KUALA TERENGGANU

Monday, May 25, 2009
Bookmark and Share
Setelah aku berkelana menjadi pendidik selama lebih kurang 18 tahun ini (Hehe.. baru dua sekolah je..) akhirnya pada bulan Jun 2007 akhirnya aku kembali ke MP Kuala Terengganu (Kini IPG Kuala Terengganu). Aku tak rancang sangat pun nak ke sini... lebih kurang dua hari sebelum bertolak baru terfikir nak bawa famili berjalan-jalan ke pantai timur. Kelantan dan terengganu lah..
Jadi dalam perjalanan ke Kelantan, aku sempat ke IPGKT.. dah petang pun... lebih kurang pukul 4 petang. Aci masuk je.. nasib baik jaga tak tahan.. lagak macam staf kat situ je.. angkat tangan dan terus masuk...
Sempat gak ambik gambar blok asrama yg aku duduk lebih kurang setahun semasa ambik Kursus Perguruan Lepasan Ijazah pengkhususan Bahasa Melayu. Tapi tak pensyarah-pensyarah yang ajar aku dah tak ada.. mungkin dah tukar atau dah pencen.. almaklumlah masa tu pun umur mereka pun sekitar lewat 40 an.
Terima kasih IPG Kuala Terengganu kerana memberi ruang untuk kubelajar di sini...

Facebook Comments

0 PANDANGAN:

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template