The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Monday, August 24, 2009

KONSPIRASI SELESMA BABI.....

Monday, August 24, 2009
Bookmark and Share
Salam 2 all.
Melihat kepada penyebaran wabak selsema babi atau lebih glamer dengan panggilan Influenza A H1N1, teringat saya akan sebuah filem bertajuk "The Constant Gardener" lakunan Rachel Weisz dan Ralp Fiennnes. Filem tersebut menceritakan kisah bagaimana isteri seorang diplomat British yang juga seorang peguam dijumpai dibunuh di Kenya. Apabila siasatan dibuat oleh suaminya, beliau mendapati isterinya sedang mengumpulkan data dan bukti terhadap sebuah syarikat pembuat ubat yang menggunakan rakyat Kenya sebagai bahan ujikaji untuk virus tuberculosis dan pengubatannya, dan ujikaji tersebut menyebabkan ramai rakyat Kenya mati terbunuh. Sebelum sempat sisuami mendedahkan perkara tersebut, beliau juga turut dibunuh. Namun syarikat pembuat dan pengeluar anti-dote tuberculosis menjadi kaya raya dan membuat keuntungan berlipat ganda.

Kini muncul virus selsema babi. Dan kini terbongkar bagaimana Tamiflu, anti-dote bagi virus selsema babi tersebut membabitkan bekas Setiausaha Pertahanan Amerika Ronald Rumsfield berpakat dengan sebuah syarikat Yahudi, Gilead Corporation yang mengeluarkan anti-dote Tamiflu yang kononnya boleh mengubat virus selsema babi ini!
Ini adalah kisah bagaimana satu konspirasi digubah untuk memperkayakan sebuah syarikat Yahudi. Gilead Corporation adalah syarikat pembuat Tamiflu di Amerika Syarikat yang mengekspot anti-dote tersebut, dengan memperolehi keuntungan berbillion US dollar. Pemegang saham syarikat ini adalah Yahudi, dan pegangan saham yang besar dibeli oleh Rumsfield pada harga USD18 billion.

Virus selsema ini bermula di Mexico, disebuah perkampungan kecil dimana seorang budak dikatakan terselamat? Dipercayai virus ini dilepaskan untuk mencetuskan ketakutan yang kita lihat hari ini. Dengan virus selsema babi ini merebak dengan cepat dan telah membunuh ramai manusia (64 telah mati di Malaysia takat ini) dan ribuan telah terkorban seluruh dunia, pihak-pihak berkuasa seluruh dunia sudah tiada pilihan tetapi terpaksa membeli anti-dote Tamiflu yang dibuat oleh syarikat yahudi Gilead Corporation ini.

Banyak negara telah menempah anti-dote ini yang bernilai berbillion ringgit sebagai persediaan untuk mengekang serangan virus selsema babi ini. Dan apabila mengingatkan virus ini merebak dengan cepat setelah ia mula bertapak di Amerika, yang kemudiannya "di ekspot" ke merata tempat di dunia termasuk ke Malaysia. Serangan pertama berlaku di Malaysia membabitkan krew dan penumpang Air Asia yang kembali daripada Amerika dan Mexico. Begitu juga negara-negara lain..hampir kesemuanya "mengimpot" virus selsema babi ini dari Amerika atau Mexico.

Apakah virus selsema babi ini juga adalah satu konspirasi jahat Yahudi! Apa yang jelas adalah anti-dote untuk virus ini iaitu Tamiflu dimonopoli oleh syarikat Yahudi bernama Gilead Corporation dimana bekas Setiausaha Pertahanan Amerika yang gila babi pro-Yahudi (termasuk serangan Iraq dan Afghanistan) adalah pemegang sahamnya. Sudah pasti Gilead Corporation akan mengaut keuntungan berbillion ringgit..they'll be laughing their way to the Bank!!?

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
01 Ramadhan 1430
22 Ogos 2009
-----------------------------------
Aku cilok artikel ini dari laman blog YB Zulkifli Nordin, Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru...

Facebook Comments

0 PANDANGAN:

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

free counters

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template