The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Sunday, August 30, 2009

DIRGAHAYU MALAYSIA...

Sunday, August 30, 2009
Bookmark and Share
Bersempena dengan kehadiran tanggal 31 Ogos 2009, genaplah usia 52 tahun negaraku yang kucintai ini mencapai kemerdekaan.
Tiada harapan setinggi langit buat menghadapi bilah-bilah hari yang mendatang selain daripada menyusun jari memohon ke hadrat Ilahi agar bumi Malaysia ini akan terus kekal aman dan makmur. Terhindar daripada segala mara bahaya, wabak serta bencana yang bisa membuat seluruh rakyatnya cemas dan gundah gulana.
Satukan seluruh isi hati warganya agar mencintai kedamaian dan membenci serta mengkeji amalan-amalan yang mengarah kepada kebejatan dkeporakperandaan.
Semoga seluruh rakyat Malaysia melihat masa hadapan dengan dada yang lapang serta fikiran yang luas agar segala kemewahan dan kekayaan negara dapat dinikmati bersama secara adil.
Kepada pemimpin negara, teruskan usaha untuk menjadikan negara ini menjadi sebuah negara yang membangun serta dipandang tinggi oleh negara-negara lain kerana komitmen yang tinggi dalam membela nasib rakyat tidak mengira batas etnik, kaum dan agama. DIRGAHAYU MALAYSIA!!

Facebook Comments

0 PANDANGAN:

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

free counters

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template