The company of a good friend is like an owner of musk; if you don’t buy anything, you will get the smell of it. The company of a bad friend is like the blacksmith’s bellows; if you are not affected by its black dirt, you will be touched by its smoke.

Sunday, December 7, 2008

KELIP-KELIP... MATAKU YANG BERKELIP-KELIP...

Sunday, December 7, 2008
Bookmark and Share
Sejak beberapa hari ini aku terasa benar nak update blog aku ni.. Ada beberapa posting yang agak menarik nak share... Tapi, konsentrasi aku tak boleh lekang daripada tugasan yang aku perlu selesaikan....
Masuk hari yang empat ni.. aku tak boleh tahan nak post dua keping gambar Firefly Park Resort, tempat yang aku menginap semalaman di Kuala Selangor... pada 1/12/2008. Selepas tak berapa berkenan dengan package kat De Palma Inn, Kuala Selangor (Belagak macam nak mamposs...) aku beralih ke Firefly Park Resort.. Kira okey lah.. Kalau nak compare kat De Palma, aku rasa rating kat sini rendah sikit.. kurang daripada tiga bintang... Ialah cuma challet je.. Tapi untuk semalaman kira oklah.. Dengan RM120 untuk sebuah "rumah' (dua bilik tidur + hall + coffe corner + serambi) berbaloi sangat. Nak-nak lagi atas air pulak tuh..
Cuma apa yang aku teruja sangat ni... sebab kat sini ada trip melihat kelip-kelip.. Waktunya pukul 7.00 malam hingga 10.30 malam.. Aku pun set time lah.. kalau petang 1 Disember tu.. aku dapat selesai sebahagian besar tugasa aku.. aku ada chance nak shoot kelip-kelip... Almaklumlah nak tengok out-put Nikon D60 yang aku rembat dari FOTOKEM, Ipoh (Beli lah...) .... Aku pun bersilat dan berkung fulah dengan tugasan aku tu... Fuhh.. menjelang 9.00 malam aku baru siap suku je.... memang tak ada harapan lah.. Diringkaskan cerita ... mataku je berkelip-kelip sampai 2.30 pagi masih tak siap-siap lagi... Terlentok dan tumbang dan bangun semula pukul 5.30 pagi.. sambung lagi dan siap sekitar 7.00 pagi untuk dibentang pada pukul 8.00 pagi....
Kesimpulannya.. aku kena datang lagi lain kali.. bawak family ke...

Facebook Comments

0 PANDANGAN:

Post a Comment

TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA...

 

ADUHAI SAGA BLM...

17 Februari 2010 - Booking di Maha Mega Sdn.Bhd.,Tg.Malim

17 Mei 2010 - Terima. Alarm tidak berfungsi. Rujuk ke Karang Saujana, Tg.Malim. Tak terima sebab belum servis pertama.

26 Mei 2010 - 1st service & Repair alarm system - 2 jam. Karang Saujana, Tg.Malim. Ganti Eng.Oil, oil filter & Drain nat(?) Total = RM114.20

2 Jun 2010 - Repair water pipe ring - 3 Jam Karang Saujana, Tg.Malim. Total = RM5 (Ring tak masuk dalam warranty)

BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN, KPM

Perkhidmatan Pelajaran

PENGAJIAN AM 900

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM

TRAFIK

PERSPEKTIF CIKGU MALEQUE Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template